Monday, March 8, 2010

Oppps

Opps..terlupa pulak yg saya ada blog.hahah..keji sggh.

Alhamdulillah life saya masih berjalan lancar.dah lebih kurang 3 mggu sy jd wife to MyLove.
actually bnyak sgt nak cerita tp slow2 la k.

Now let me start with something yg i rasa x best sekarang ni..hua!!!muka saya ada rashes.saya sgt rasa x best..i don't know why but i think this is because of that antibiotic.

ceritanya bermula begini ye.last 2 week i dgn MyLove ada bawak my mum to hospital sbb dia x berapa sihat.i pun dah lama batuk.bukan batuk yg berkahak tp batuk yg kdg2 ja dia dtg.so,husband saya dgn jayanya telah memaksa saya utk jumpa doc jugak sbb dia ckp saya batuk dah lama n takut ada sakit lain pulak.so,i pun ikut saja.last2 doc asked me to ambik darah la pulak sbb dia check my blood pressure low so the doc said takut i kena TB so,better ambik darah utk kepastian.sakit tau!!!!!

keputusannya i xde TB pun.just low BP.(tu mmg dr dulu lg.uahuhau).doc gave me antibiotic n ubat batuk.setiap kali lepas mkn that antibiotic saya rasa x best seperti sakit perut,cirit birit,pening kepala and yg terbaru sekali ada rashes di muka.setelah memekak d ofis lalu my officemate suggest to search nama antibiotic tu(apasal aku x search sendiri ha!!!menggelabah sampai tenggelam punca.hehhe).setelah search tidak syak lg mmg antara kesan antibiotic tu ialah apa yg saya rasa tu la..

macam mana pun ttp kena abiskan jugakkkan.ada lg 4 biji saja lg.go wani!go!..harap2 lepas abis antibiotic ni that rashes ilang la..i risau la...

1 comment:

  1. dont worry adik, selalunya bila kita makan antibiotic kesan sampingannya mmg cam tu, samada kita cirit disebabkan panasnya antibiotic tu n kdg2 jadik ruam...perkara biasa tu...mengalahkan doc. lak aku ni..hehehe...semoga cepat sembuh

    ReplyDelete