Monday, January 18, 2010

Cis..

I'm typing this post on friday 11.55pm..

just now i ada tgk FB one of my ex schoolmate.and from her i navigate to another friend of mine which is not in my friend list.actually since end of school life we are not contacted each other because of small misunderstanding. after view her FB's albums i found an album of her school life. after view the pictures, it was surprising me because there's my pic with her inside it. The thing that make me feel down+sad is because she still kutuk2 me with reply from some of her friends yang i-pun-xnak-ngaku-friends-i. OMG!! what is wrong with u all ha??

i really don't understand what kind of thinking they have coz sampai ke hari ni still nak attack I. Adakah mereka masih tidak move forward dari cara idup 5 or 6 thn yg dulu. ohhh...kesiannya u all. i mengaku secara jujur iklasnya i pun dah mls nak ingat balik our small pergaduhan tu sbb for me that was our mistake bcoz both of us still not mutured yet at that time. but bila dah baca komen2 u all tu i pulak terasa nak flashback balik.hehhehe..but ingat2 lupa la pulak.so, i bg kesimpulan je la ek.hhiihihi

for me the synopsis+nasihat that are :

1. please jgn terlalu bnyak memberi sbb nnt bila u dikhianati u will feel so hurt like me

2. jgn menabur budi kat org yg ada hint2 nak tikam u balik one day bcoz nnt u will feel so sakit hati bila u dpt tau dia dah canang cita bukan2 pasal u.

I dah x dapat pikir lagi apa point seterusnya.hehhe..

3 comments:

  1. siapakh si mangkuk ayun tu?nk tau..

    ReplyDelete
  2. hehhe..sapa ni?i nak tau dulu.hehhe

    ReplyDelete
  3. your maid of honor...tell me..if u don't mind la...hhehehehe

    ReplyDelete